Gisteravond werden de vrijwilligersprijzen van Rijswijk uitgedeeld. Onze Yvonne was genomineerd en ze werd zodoende op deze bijzondere avond in het zonnetje gezet. Iets wat onze hardwerkende Yvonne meer dan verdiend had. Iedereen die haar kent weet dat ze al 20 jaar altijd vriendelijk en onuitputtelijk haar best doet voor Buvelio. Ze houdt toezicht op de spelende kinderen, bemandt het winkeltje en houdt de boel schoon en netjes. Ze staat altijd klaar als je haar nodig hebt, of het haar nou wel of niet uitkomt. En dat terwijl haar lichaam niet meewerkt en ze altijd door die pijn heen moet bijten. Kortom Yvonne is van onschatbare waarde voor Buvelio, voor onze wijk en alle kinderen in Rijswijk die bij Buvelio komen spelen. Iets wat voor Yvonne gewoon normaal is, maar dat is het niet in een maatschappij waar de meeste mensen alleen met zichzelf bezig zijn. Onze blijdschap is daarom extra groot, dat dit nu door heel Rijswijk erkent is en Yvonne de vrijwilligersprijs gekregen heeft.
Yvonne van harte gefeliciteerd!!! Jij bent vrijwilligster van het jaar!!!







Zie ook op rijswijk.tv


